Susanna Barranco
Direcció artística
Graduada en Estudis Literaris en la Universitat de Barcelona. Graduada en Interpretació, Veu i Cos en el Col·legi del Teatre de Barcelona. Postgrau Acció Social de l’Institut del Teatre de Barcelona. Els seus projectes teatrals i audiovisuals parteixen des d’una perspectiva comunitària, amb la voluntat de que tot projecte creatiu pugui contribuir a crear xarxa i transformar la realitat. Dirigeix l’Espai La Barranco des d’on crea els seus espectacles teatrals i peces audiovisuals.
L’any 1999 crea la companyia Cia. Susanna Barranco. Entre els seus muntatges teatrals destaquen L’amor no fa mal, Massa tard per ser pessimista, Accions de Resistència (Premi de Teatre BBVA 2020), Red Room (Temporada Alta 2019) o Forasters vindran... (Teatre Lliure 2021).
Com a documentalista ha creat la seva pròpia productora, La Barranco Films, i ha dirigit diversos documentals, entre els quals destaquen Caure del Niu (Menció Especial Premi als Mitjans de Comunicació 2017); Teresa Rebull. Ànima Desterrada; Nues (Premi Josep M. Planes del Col•legi de Periodistes de Catalunya 2018); Breathe, sobre la presó de dones Brians 1; Palmira Jaquetti, un cant a la vida; i Matria, projecte en desenvolupament sobre les societats matriarcals.
Com a autora ha publicat el poemari Cràter (2005, De L’Índex), Digue’m una cosa bonica (2008, Edicions 62) i Lana en la garganta (2023, Editorial Trampa).
Manel Barnils
Direcció tècnica
Arquitecte de professió, escenògraf i músic, durant els últims anys ha iniciat un gir en la seva vida professional cap al món del teatre i de la producció audiovisual. Després de treballar més de 10 anys en despatxos d’arquitectura, l’últim període a 2BMFG Arquitectes, despatx d’arquitectura i estructures arquitectòniques encarregat del projecte de la Sagrada Família a Barcelona entre d’altres, decidí cursar un Màster en Disseny Escenogràfic a l’Escola Universitària de Disseny i Enginyeria de Barcelona ELISAVA.
A treballat amb Juan Navarro, amb el que està immers actualment en la producció de la peça El Cor. Per a qué serveix la tragèdia? i al que ha assistit en obres com En lo alto para siempre de David Foster Wallace o Se Alquila. Archivo vivo del actor. Ha realitzat també feines d’assistent en la direcció a (M.) Fartlek de Sergi Ducet, on també actuava i era creador de l’espai audiovisual.
Actualment es troba realitzant els cursos de l’Itinerari Beckett de dramatúrgia, disciplina en la qual vol aprofundir com a eina de treball per a les futures creacions escèniques.
És copropietari de The Wall Records, un espai de creació musical i audiovisual que compta amb estudi de gravació, bucs d’assaig i una sala polivalent per al desenvolupament de projectes audiovisuals.